måndag, september 01, 2008

Överenskommelsen är klar!

Har glömt att berätta att Hotell Packhuset och jag har haft ett givande samtal med varandra.

Vi hade ett mycket givande samtal, där jag först bad om ursäkt för mailet som jag skrev när jag var riktigt irriterad. Hon tycket inte att det var så farligt då jag var mycket precis och informativ i mitt mail. Hon var mycket trevlig, förstående och hade förklaring på alla punkter i mitt mail.

På nästan alla punkter höll hon med mig om bristerna, dom har haft problem med ventilationen i sommar, lekrummet för barn var mycket riktigt något som dom egentligen inte ville ha och haft problem med att lösa (till deras försvar är att det verkar som om en hel del av leksakerna blivit stulna).

Kort sagt så är jag mycket nöjd med hennes bemötande av kundklagomål, men fortfarande besviken på mitt besök.

Men detta är något som hotellchefen vill råda bot på genom att erbjuda en fri övernattning. Jag har fått uppgifter som gör att vi har möjlighet att spendera en övernattning på hotellet under 2008-2009.

Funderar på att boka 1:a advent helgen (om jag inte jobbar:), vore kul att julshoppa i Kalmar.


Hotellet ska få en andra chans, att göra ett första intryck....

Inga kommentarer: