lördag, december 26, 2009

Julen 2009



Barn är underbara!
Ja, jag vet... Fan vad opsykologiskt att ge en 4-åring en "pang-pang". Men för bara någon vecka sedan tog han upp en kotte i skogen och sa just pang-pang, sprang runt och låtsas skjuta med denna torra naturliga leksak.

Om jag köpte en gammal vilda västen pickadoll till honom, gör det mig till en dålig förälder?

Enligt min egen mor så var det tvunget att inhandlas en ny "picka" varje gång vi besökte Växjö (uppvuxen en bit utanför), och jag har inte tagit allt för stor skada.

...om du frågar mig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis.. om man frågar dig... men om man frågar din omgivning?

Låt mig svara på frågan (som representant för din omgivning). Din reflektion över puffran är nog svaret, dvs. ingen större skada. Lycka till med kidsen!