lördag, januari 26, 2008

39,2 i feber

Att jag började blogga beror till största delen på att en av mina bättre vänner har en mycket humoristisk och utlämnadne blogg vid namn "Tyskungen" (länk till hans sida finner du till höger).

Här kan jag läsa om hans vardag, som visseligen är lite mer glamorös än min då han jobbar på Aftonbladet som nöjesreporter och har nyligen träffat svenska kändisar på Rockbjörnen. Men imellan dom glamorösa inläggen kan man läsa om hans vardag som inte är så långt ifrån min. Han är också två barns far.

Igår blev Simon förkyld och hade på kvällen 39,2 i feber. Han vaknade efter att ha sovit i ca 3 timmar helt genomsvett. När jag lyfte upp honom för att byta kläder på honom så förevigade han stunden med att lägga en skrikspya i ansiktet på mig.

Inga kommentarer: