fredag, januari 25, 2008

Försov mig igen!

Somnade inte förrän kl 00.30 igår efter att ha väckt Simon (2år) med en flaska välling så att han skulle sova lite längre. Sömn känns som en bristvara, en lyx som man som förälder kan se fram emot om ca 10 år allt enligt min allvetande bror (och tillika tre barns far).

Anton (3 veckor) hade bestämt sig för att inatt ska jag äta, och busa med mamma. Som tur är (för mig) så sker detta normalt under lugna former, och jag kan passa på att sova. Vaknade kl 05.50 av att Simon ville ha välling (igen), passade på att byta blöja med förhoppning om att få sova lite längre idag. Det fick jag....

Vaknade kl 08.20, dvs 40 minuter innan Simon ska vara på dagis! Nu blev det hela lite stressat, men han fick kläder på sig och frukost i magen. Hann precis till kl 09.00. Tog bilen då det regnade sidledes idag.

Inga kommentarer: