fredag, januari 09, 2009

Ät bajs! ...kan vara godare nästa gång!!!


En fråga som dök upp i eftermiddags var en frågeställning gällande snusare. Nu känner jag inte så många snusare, men ett fåtal av mina vänner är beroende av detta fräscha sätt att få i sig nikotin.

Nästan alla snusare som jag har talat med berättar gärna om den första gången som dom snusade med en äcklad känsla, fy fan vad dom mådde dåligt och kräktes. Många av dom blev illamående i timmar efter första snusen!

En spännande fråga är då varför dom provade en gång till, och en gång tills dom tillslut var beroende av det!

Om jag åt bajs, tyckte att det smakade bajs... inte fan skulle jag prova en gång till bara för att se om det... just det... smakade bajs!

...men det klart, det är väldigt manligt att snusa!


...NOT!

1 kommentar:

varulven sa...

Tunnis... och by the way, bajs kan vara gott för en del. Kolla bara dyngbaggen, han lever på bajs.