tisdag, februari 17, 2009

Det ramlar roliga historier på mig?!


En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning.

Läkaren frågade hur han kände sig:
Jag har aldrig mått bättre. Min fästmö är 18 år och är gravid och väntar mitt barn. Nå, vad säger doktorn? frågade gamlingen.

Läkaren funderade, och sade:
Låt mig berätta en historia för dig.
Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men en dag tog han av misstag med sig sitt paraply och placerade det på platsen där han brukade ha sitt gevär. När han var i skogen stod plötsligt en björn framför honom. Han tog fram sitt paraply, siktade på björnen och...

PANG!!!
Björnen föll död till marken!

HA! HA! HA! HA! Det är inte möjligt sade den gamle!
Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen!!!

-Just precis, svarade läkaren...

1 kommentar:

Fredrik sa...

Jag har en liten utmaning om du vill ta den?
Ha det gott så länge:)