onsdag, februari 18, 2009

Fredrik Hallgren utmanar

Jag har blivit utmanad.
Fredrik Hallgren har på sin blogg utmanat mig att svara på följande frågor:

Här kommer 5 snabba frågor om 4 saker!


Mina fyra favoritprogram: "Cops", "Simpsons", "Vad blir det för mat" och "Mythbusters".

Fyra saker jag gjorde igår: Var hos barnläkaren med min äldsta son som verkar fått en kraftig stukning i vänster ben, badade bastu (igen), svor över vår gamla bil som fått för sig att inte vilja starta vid alla tillfällen samt svarade på en rackans massa samtal från jobbet (trots att jag var ledig).

Fyra saker jag ser fram emot: Sommaren (och värmen), köpet av en ny bil, bättre inkomst nu när älsklingen börjat jobba efter 3 1/2 år som mammaledig samt när jag är klar med renoveringen av huset (blir man någonsin klar?).

Fyra favoritrestauranger: Liivi Steakhouse (Tallin), PM & Vänner (Växjö no:1 restaurang), Saffets (Uppsala) samt Jensen's Bøfhus (Köpenhamn).

Fyra saker på min önskelista:
Bil, viktminskning, skrapa fram 25.000/mån i 25 år på Triss, en bra och minnesvärd barndom för mina barn.

...och sen ska man lägga upp en bild på den man fått länken av:

Utmaningen skickar jag vidare till:
- Stormstereo
- Osötad och naturligt bitter
- Tyskungen
- Annas kaos

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Hahaha, skön bild:) Kul att du antog utmaningen:)

Anonym sa...

Så där ja, utmaningen antagen ;-)

Stormstereo sa...

Jag vet, jag är på gång.