torsdag, februari 05, 2009

Tacka vetja en riktig influensa!


Den 5 januari i år går det att läsa på min blogg:

Hur mycket är rimligt att gå ner på 6 månader?
Jag väger idag 97kg, och är 176cm över jorden.
Undrar vad man ska väga för ett korrekt BMI för min längd?


Har fått reda på att få ett korrekt BMI-tal för min kropp bör jag gå ner till närmare 77 kilo.

Dagens viktkoll på vågen gav följande resultat:
Otroliga 89.7 kg

Detta har INGET med att göra att jag haft maginfluensa och vinterinfluensan dom senaste två veckorna.

Detta är resultatet av en stark vilja, och psyke ;)

1 kommentar:

varulven sa...

Varför har du ändrat grundinställningarna på din våg. Självförnekelse leder ingen vart. Acceptera dig själv som du är, fet skallig och gammal. Och gjord av glas.( Måste vara gjord av glas om man bryter två revben genom att åka nyckelpigan på Liseberg )