onsdag, april 22, 2009

Sjung int ghetto nä du ha de baa!


Av en slump fann jag på Facebook klippet här ovan, det var en gammal parallellklasskamrat vid namn Anita Björk som hade lagt upp den.

Youtube info om klippet är följande:
Grand master Solfors rhyming about the hardships of making it in Lessebo. Clearly Lessebo isn't ready for this, or maby the other way around.. Keep it real!

Hur man får tid över att skriva en rap-låt om hålan Lessebo är för mig ofattbart, byn som endast är känt för sin höga procentsats Sossar vid varje riksdagsval!

Måste dock säga att killen har humor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenare!

Sökte lite på Lessebo-rapen som jag gjort och hittade din blogg hehe.
Kul att den sprids!:) Har många gånger tänkt att jag måste vara störd som lägger ned tid på sånt här. Det är en gåta för mig med! Men jag garvade rätt hårt när jag skulle tvinga fram hiphoparen i mig.

Ha det gött!
Å keep it real!:)

MVH

F