onsdag, april 01, 2009

Ensam med barnen i 4 dagar

Imorgon åker min käraste till sin syster i Malmö. Det har varit planerat en tid, men det är först nu som det börjar gå upp för mig vad jag har gett mig in i!

Ensam med barnen i 4 dgr...


Hennes syster började direkt att planera för hela besöket, allt från mat till utgång. Det var visst någon pub som var öppen till 06.00. Spontana kommentaren från mig var att hon kanske skulle passa på att sova ut, och kanske inte fullt lika mycket "gå ut". Men att hon ska passa på att ha kul, shoppa och festa med syrran!

För att gå ut i Växjö och ligga bakfull här hemma med två barn är ingen höjdare...

Hoppas att hon kommer att få det roligt i Malmö, och att barnen här hemma kommer att vara friska så att vi kan hitta på en massa. Själv planerar jag om vädret tillåter (solsken) att vi ska åka till farmor på Öland nu på lördag. Brukar vara en kul utflykt som uppskattas av barnen.

Ser framemot en mysig helg med barnen...

Inga kommentarer: