söndag, augusti 10, 2008

Mina timmar är räknade

Det är nu mindre än en dag kvar på semestern.

För att summera ihop det hela så kan jag konstatera att det har gått väldigt fort. Dom två första veckorna var jag mer "pappaledig" än på semester då min käraste arbetade mer än heltid.

Därefter så har vi hunnit med en hel del i trädgården, jobbiga tråkiga projekt som tex rensa trädgården från buskar och ris.

Har varit på Öland (campat på Böda) med svärföräldrarna, hälsat på min mamma och bott på skit hotell i Kalmar. Besökt Karl-Oskar dagarna här i Växjö och sett ett av Sveriges bästa coverband.

Är det inte så att oavsett hur lång semester man väljer att ta så är den oftast för kort? Skämt o sido, jag tycker att det ska bli roligt att komma tillbaka till jobbet.

Har en hel del att göra under hösten, med ombyggnationer och rätt inköp ska detta bli den bästa hösten någonsin! Förväntar mig att slå alla försäljningsrekord till julen likaså...

Jag känner det på mig, detta kommer att bli bra!

Inga kommentarer: