lördag, augusti 09, 2008

Vad gjorde jag sa du?

Nåväl, så farligt var det inte igår. Men fy bövelen vad jag är bakfull idag!

Vi gick från puben när dom stängde kl 02.00 för att ta lite "fyllekäk" på Pizzeria Napoli. Fick i oss var sin kebabrulle (klassiker), och en stor cola.

Satt som en smäck!

Det tråkiga i det hela är att klockan nu har blivit närmare 03.00, då det var en ohygglig kö för att få sin kebabrulle. Vi började gå hemåt, men kom snart till insikt att det var både tråkigt och regnigt.

Ringde taxi och tro det eller ej, vi fick tag på en taxi på mindre än 10 minuter (måste vara något av ett rekord i Karl-Oskar sammanhang).

Var hemma runt kvart över tre på natten/morgonen...

Det enda som jag har lite ångest för är att jag tyckte att Wonderband var så bra att jag inte kunde låta bli att skicka sms till basisten för att tala om hur jävla bra dom var.

Tommy (han heter så) var grym, och han gjorde en fantastisk insats i GreenDay låten Basket case. Får ni tillfälle att se dom, ta den! Kolla in på deras hemsida www.wonderband.se. Dom kommer att besöka Ljungbydagarna den 15/8.

Kollade i dag sms:en som jag skickade till Tommy:
SMS 1 (kl 21:52):
Jag ser dig..
SMS 2 (kl 22:22):
Vinka till publiken :)
SMS 3 (kl 00:21):
Du är kung! Det är en ära att känna dig! Ni rockade skiten ur Växjö! Puss...

Finns det alko-lås till mobiltelefoner?

Inga kommentarer: