söndag, september 28, 2008

Nu får det vara nog

När man ser sig själv i spegeln och få gissa sig till vad man ser är det dags att göra något åt det!

Har åtskilda gånger försökt mig på att gå ner i vikt, med samma resultat varje gång!

Inget...

Kanske jag går ut för hårt, kräver för mycket? Men vem vill inte se resultat på en gång? Tror att jag från och med imorgon ska göra små ändringar i mitt levende, små men förhoppningsvis betydande förändringar. När förändringarna fungerar så adderar jag några till. Jag liksom lurar mig själv till resultat :)

Det är inte rimligt att vakna imorgon och springa 1 mil innan jobbet, dricka Whey-80 var tredje timme, äta GI-mat (Klaus hur blev det med GI-Viktkoll?), stå på CT:n 1-2 timmar när jag kommer hem från jobbet... och förvänta sig att kroppen accepterar denna förändring utan motstånd?!

Nä, nästkommande vecka ska jag sluta småäta (köpa godis mm mm), laga min egen mat samt försöka gå en runda varje kväll tillsammans med min älskade familj.

Vad tror ni om det?

Inga kommentarer: