tisdag, september 30, 2008

Missnöjd med vad genbanken har gett dig?


Tacka Gud för Photoshop!

Håller på att certifiera mig inom försäljning av försäkringar (via Elektronikbranschen) och var tvungen att ladda upp en bild på mig själv. Denna bild är något som jag kommer att ha på mig i mitt dagliga arbete, som någon form av legitimation.

Då gäller det att göra det bästa av situationen, dvs Photoshopa!
Struntade i att tabort dubbelhakan, tyckte att bilden åtminstone skulle vara lik mig :)

Ja Klaus, jag är öppen för roliga kommentarer!
Vet att du älskar att driva med mig... Varsågod!

3 kommentarer:

MorsanMia sa...

Ser ingen skillnad på bilderna, borde jag det??

Socker Conny sa...

Hihihi....

Nja kanske!
Jag har gjort bilden ljusare, fixat min blanka panna, jämnat till huden (tagit bort skavanker), fixat till skägget så att det blev jämnare i kanterna, samt gett mig lite blåare ögon.

...men det klart, småsaker mot vad jag kanske skulle behövt göra =)

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Istället för att se ut som en skrynklig penis med öron så ser du nu istället ut som en slät och fin penis med öron.

;-)