måndag, mars 23, 2009

Bildad eller utbildad?


Imorgon är det dags för årets första utbildning, detta är den första i raden av utbildningar som ligger planerade under våren.

Denna är förlagd i Skåne, av alla platser i Svea rike.


Som om det inte vore nog med att det är i Skåne så har jag sett på nyheterna på tv som visar att det ska komma snö. Kunde inte komma mer olägligt! Här har jag gått och hyrt mig en Audi A4 med lite tryck i motorn, för att mysa lite på motorvägarna...

...och så kommer det snö?!

Nåväl, bilen har både antispinn och dubbfria däck. Men hur kul är det?

Vad jag ser framemot är att träffa VD:n för ett köksföretag som kommer på mötet, vi talades vid i förra veckan angående ett projekt som jag har dragit igång. I tider som dessa så får man tänka till lite extra när det gäller affärslösningar.

Som det är nu så har jag fixat ett samarbete mellan två av Sveriges största byggherrar, och en av dom största kökstillverkarna till ett gemensamt projekt.

Verkar lovande...

Förhoppningsvis så kommer jag att återkomma i ämnet!

2 kommentarer:

Stormstereo sa...

Maaaalmööööö?

Socker Conny sa...

Näääee, Loouuund... ;)