söndag, mars 29, 2009

Unik? ...eller återkommande???

Idag passerade jag 23,000st unika besökare...
Detta tycker jag är så pass roligt att jag tror att jag ska anordna en tävling.

Gissa omfånget på mitt kala rakade huvud (ja det som sitter på halsen), närmast gissning får ett paket Kejsarvåfflor från Kungsörnen.

Delta i tävlingen genom att ge den bästa motivationen varför just DU vill ha paketet med Kejsarvåfflor. Tävlingen pågår till den 5/4 -09, och jag är enhällig domare.
Endast en motivering per hushåll
.

Tack till mina sponsorer: Kungsörnen, Lantmännen, Sveriges Ägg producenter samt ICA Kvantum för rabatten på 5%.
Utan Er skulle tävlingen ej kunna bli av!

Paketet med Kejsarvåfflor var det enda jag kunde fixa på sponsring med tanke på att jag enbart har 23.000 unika besökare. Men jag ser ljust på framtiden!

Tror ändå inte att pengar (eller besöksstatistik) gör människan lyckligare...

3 kommentarer:

Häxan Sytant sa...

Min gissning är 56cm. Min motivering till varför just jag ska vinna, måste ju självklart vara:
att jag, för ett onämnbart antal år sedan, tålmodigt lyssnade och stöttade per telefon då du oroade dig för den analkande flinten.

Fredrik sa...

Här var det lika glest som på ditt och mitt huvud:)
Jag gissar 1.73...lika mycket som jag är lång. En fullkomligt idiotisk gissning...men det skiter jag lite i:)

Socker Conny sa...

Ska bli spännande att mäta, jag har inte gjort det ännu...