onsdag, mars 11, 2009

Dagen då jag "nästan" kände Henrik...

Jodå, idag var det nästan som om jag kände Henrik Fexeus.

Samtalade med min vän Klaus om hans nya projekt "TheCritics", där han tillsammans med ett antal briljanta skribenter ska recensera bloggar. Mitt i vår konversation säger han:

- Här kommer Henrik, Henrik Fexeus du vet?!
- Vi ska luncha ihop! Jädra trevlig kille!

I det ögonblicket kändes det nästan som om även jag kände honom, jag liksom bara:

- Jaha, han är sjyst... hälsa...

Har tidigare följt hans blogg ,som idag tyvärr ligger i vila för att förhoppningsvis likt fågel Fenix resa sig ur askan en dag.

Önskar att jag varit med idag när Klaus lunchade med Henrik. Såg framför mig deras konversation:

Klaus:
-Jag håller på med en ny blogg kallad "TheCritics"...
Henrik:
-Ja, jag vet! Det såg jag på dig när du kom, och nu tänker du på hur du ska slippa betala notan...

Inga kommentarer: