söndag, oktober 19, 2008

Mina dagar är räknade


Nu är det bara dagar kvar, ja kanske till och med timmar till den nya varuhuschefen. Väntan har varit lång, allt för lång om du frågar mig.

Frustrationen och ibland ilskan bland dom anställda har visat sig både i försäljningen och humöret. Att man sedan får så olika besked hela tiden, beslut som borde involvera ledningsgruppen tas ovanför våra huvuden.

Hoppas att den nya varuhuschefen är en stark ledare med rättvisa som ledord.

Men just nu känns det som om jag sugen på posta CV:n till företag med utannonserade tjänster, registrera mig på olika jobbsökar sidor.

För en tid sedan ringde faktiskt en av cheferna på Manpower till mig och ville ha mig som sökande på en tjänst här i Växjö, och då är jag inte ens registrerad hos dom. Jodå det var ett uppsving för självförtroendet!

Har faktiskt även blivit kontaktad av en konkurrent i staden som var intresserad av att rekrytera mig... Men det var inget som intresserade mig.

Inga kommentarer: