måndag, oktober 06, 2008

Var befinner du dig fredagen den 3:e juli 2009?


Själv kommer jag att befinna mig i Arvika...

DEPECHE MODE - TOUR OF THE UNIVERSE

Det är faktiskt så otippat att Depeche Mode kommer till Sverige under nästa år, och dom kommer varken till Ullevi, Globen, Scandinavium eller Stockholms Stadion utan till Arvika!

Detta är ett tillfälle som inte får missas, skulle tro att det är sista gången grabbarna i Depeche Mode åker på Tour. Ser framemot singel släpp inom kort...

Fy fan vad häftigt, får jag åka älskling?

5 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Då åker vi väl ihop va?
Eller hur?

Skillnaden är att jag kan/får åka utan att fråga min fru. HAHAHAHA.

Toffel!

Socker Conny sa...

Nä, skillnaden är att jag bryr mig om vad min fru tycker....

. sa...

Jag tror jag skippar morsans bemärkelsedag och glasstårtan och hänger på. Jag har en synthalsduk till och med.

Socker Conny sa...

Hur ser en synthalsduk ut?

. sa...

Som en synth. Som bara ligger på golvet.