fredag, februari 01, 2008

Badrummet börjar bli klart!

Idag var målaren här och fixade det sista... (hoppas jag). Det enda som nu är kvar är att VVS-killen ska byta rören som han satte under handfatet. Det går idag inte att raka sig med hyvel över det handfatet då det omedelbart blir stopp i röret.

Kanske det inte är så konstigt. När jag rakar mig så tar jag hela huvudet (låter ögonbrynen sitta kvar dock:).

Idag var jag på jobbet kl 08.30 vilket är fantastiskt roligt på en ledig dag, NOT.

Leverantören LG (Life´s is Good) kom för att berätta om hela deras sortiment av elektronik prylar. Killen hade kört hela vägen från Helsingborg i snömodden. Hoppas att han tyckte det var värt besväret. Köpte för en tid sedan en ny tv här hemma (42PC56) vilket jag måste säga är en riktigt bra tv för pengarna.

Apropå snömodd, vad är det med folk när dom saktar ner till 40-50 km/t på en 90 väg när det ligger en sträng med slask på vägen?! Den är inte högre än 1-3 cm trots detta så får dom fullständig panik.

Hade tänkt köra till svärfar i eftermiddag då han har köpt reservdelar på Biltema åt min bil. Den behöver desperat en service, då jag inte har servat den på 2000 mil. Men han skulle till en släkting i Värnamo. Får åka och hämta det i nästa vecka.

Inga kommentarer: