lördag, mars 22, 2008

Jag har blivit påkommen...


Ja, kanske var det lika bra.

Har känt mig smutsig, äcklad av mig själv sista tiden. Trots att jag har stått i duschen i flera timmar nu sitter smutsen fortfarande kvar.

Det som började som en kul grej, tog snart över min vardag. Tänkte att prova har väl ingen dött av, så fel jag hade. Snart var jag beroende, snart behövde jag allt större doser för att det skulle påverka mig.

Jag kommer mycket väl ihåg hur det började. Det var den 18 mars, jag kände att jag inte kom någonstans här i livet. Ville prova på något nytt. Lite, skadar väl inte tänkte jag... ack så fel jag hade.

Snart var jag igång med både det ena och det andra. Mitt i detta fann jag en njutning som jag inte känt förut. Jag försökte sluta men begäret var allt för stort.

Tur att man har vänner som bryr sig, talar om för en när man har hamnat fel i livet. Det var han, Tyskungen Beierdorf som kom på mig. Han fattade misstanke, han talade stilla till mig.

-"SockerConny, det du gör kanske känns bra för stunden.
Men det är inte bra för dig, erkänn så kommer det kännas bättre sedan"
.

Jag förstod vad jag måste göra, jag måste erkänna för mig själv att jag är en...

Blogghora

Jag har besökt sidor som Aftonbladet och Dn, bloggat om deras nyheter för att få till en fix. Besökar antalet steg och jag hade svårt att sluta. Kände ett pirr i kroppen varje gång jag kontrollerade besöksantalet på min blogg. Jag förstår nu, detta är den enkla breda vägen till massorna.

Bestämde mig för att försöka gå vidare i livet, gå in på den smala vägen. Göra något som ingen gjort förut. Skaffa mig besökare på ett ärligt, oprövat sätt.

-Jag ska nog fan stalka någon...

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Vi har alla varit där...