tisdag, mars 18, 2008

Årets längsta dag


Dagen började kl 07.00 med att klockan klämtade (mobilen skrek i örat). Efter att ha "snozzat" ett par gånger hoppade jag i kläderna och begav mig till mitt arbete. Mötet började kl 08.00 där vi gick igenom vad som skulle hända under dagen. Inventering!

Där blev jag fast till kl 00.30 i natt!!!

Det ända man kan trösta sig med efter en sådan hemsk dag är att nu är inventeringen klar och skickad till huvudkontoret (undrar vad dom tänker när dom ser att mailet skickades kl 00.20?). Säkert blir dom glada att dom har så trogna anställda, eller?

Hoppas på att jag kan få sova ut imorgon (läs; idag då klockan nu är ca 01.45 och jag är uppe i varv så jag inte kan sova), och att telefonen inte ringer allt för många gånger. Har plannerat att ta en ledig dag på onsdag, så att jag kan bli klar med köksrenoveringen någongång!

Tänkte faktiskt även passa på att tacka all den personal som var kvar till slutet, då jag vet att det är vissa från jobbet som läser min blogg.

Tack, ni vet vilka ni är....

Till dom som gick hem tidigt: Svagt!

Inga kommentarer: