söndag, mars 30, 2008

Lugn och skön söndagskväll


Bastun står på 90 grader, pilsner i frysen (ska vara riktigt kall) och barnen sover. Cd:n är laddad med "Best of the 80´s", och jag har 3-4 timmar i bastun framför mig med pilsner och tidningen Svensk Jakt. Avkoppling på högnivå!

Denna lilla oas som jag har skapat är något jag önskar alla, då det ibland behövs en ventil. Lätta lite på spänningen som skapas under dagarna när kunder och kollegor jagar en i butiken.

Imorgon ska jag börja en timma tidigare än vanligt då jag har mycket att jobba ifatt.

Men ikväll är det bastu och pilsner!

5 kommentarer:

annamaria sa...

Vad förvånande just med 80-talslåtarna....inget bättre finns ju....njut! Drick en pilsner åt mig med.

Socker Conny sa...

Tjena AnnaMaria!
Kul att du kikade in ;)

Om det är ok så tar jag två!

Anonym sa...

Jag hakar på nästa gång. Tar med bira.

Kaos-Anna sa...

Flott. Låter underbart!
Jag bastade på gymmet idag.
Med massa tanter och utan bers.

Socker Conny sa...

Bastu med massa tanter utan bers låter inte riktigt som en höjdare ;)

Ibland när jag är riktigt busig kan det även smyga ner en SingleMalt...

Är man alkis för att man tar en wirre på en söndag?