fredag, april 04, 2008

Antalet ökar (och fler önskas)!

Gud vad roligt, detta hade jag knappt vänta mig när jag började blogga! Att börja blogga var precis den hobby jag behövde. Bloggen har nu blivit en del av min vardag, och jag är mycket tacksam för att min älskling har accepterat detta :)

Har nu ca 350-500 unika besökare i veckan!


På sista tiden har jag även noterat att flertalet har börjat länka till min blogg, vilket förhoppningsvis tyder på att ni uppskattar vad jag skriver.

Ville bara uttrycka min tacksamhet för att ni finns, och besöker min blogg "Kungen av landet Lagom": Tack!

Vore kul om ni ville skriva lite kort om er själva i kommentarsfältet
(gärna med länkar till er egen blogg/hemsida).

1 kommentar:

Anonym sa...

..är en snart 40-årig småländska utvandrad till Skåne sedan 21 år.3 barn 18, 16 och lilla sladdisen på 6 år.Varit ihop med samma man i 22 år men vi har bara varit gifta i 2 år till sommaren.Det går trögt för vissa;)Kolla in min hemsida där jag skriver om vardagen om att ha ett sjukt barn.