måndag, april 14, 2008

Lång dag i morgon!


Imorgon kommer klockan att skrika i mitt öra redan kl 04.30!

Taxin stannar utanför runt kl 05.40, och planet till Stockholm går 06.25.
Har därefter 45 minuter på mig att förflytta mig från Terminal 4(inrikes) till Terminal 5 (utrikes). På den tiden ska jag även hinna checka in och passera säkerhetkontrollen.

Kasta mig på flyget till Oslo, där jag har ca 10 minuter på mig att hitta bussen till mässan. Väl på mässan/hotellet har jag 5-10 minuter på mig att hitta lokalen (checka in är förtidigt). Nu kommer dagen att bestå av 30-45 minuters träffar med olika leverantörer, med kortare raster för kaffe mm. Kvällen hoppas jag kommer att bjuda på god mat och dryck, och att den slutar tidigt ;)

Näst kommande dag (fredag) börjar kl 08.00 med nya möten som kommer att hålla på fram till runt kl 16. Då går bussen till flyget (Oslo-Stockholm), har ca 30 minuter på mig på Oslo flygplats. Väl i Stockholm så är det en väntetid på ca 2 timmar innan flyget går. Ska sitta och "kändis-spana" i puben tänkte jag.

Jodå, det är glamoröst att vara mig....
men just nu vill jag bara sova!

Inga kommentarer: