lördag, april 26, 2008

SockerConny "The mighty snowman"


Idag har jag rivit tapet, rivit tapet, rivit tapet och börjat slipa på väggarna. När jag nu slutar för kvällen är jag helt vit av gammal tapet. Det ligger som ett tjock lager över hela min kropp. Ser faktiskt ut som om jag har hår på huvudet!

När jag snöt mig kom det två korvar med tapet ur näsan...

Kanske man skulle använda munskydd?

Planen är att hinna slipa allt, och spackla imorgon. Då hinner jag måla fönster, lister och tak på tisdag när jag är ledig. Svärfar kommer på söndag och hjälper till att tapetsera.

Den tidigare tidplanen föll på att min käraste fick ryggskott vilket har gjort att jag fått hjälpa till rätt mycket hemma samtidigt som jag jobbat.

Allt ska dock vara klar till den kommande cykelfesten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjälpa till hemma? Vilket elände... du har väl inte behövt tvätta och städa och laga mat din stackare *moahaha*