måndag, april 21, 2008

i´ll kick my own ass!


Imorse när jag skulle ta bilen till arbetet visade det sig att någon (ja det kan till och med vara jag) glömt stereon igång så att batteriet var helt dött.

Lite jobbig situation när man planerat att åka till jobbet, ta en kopp kaffe och softa lite innan man börjar jobba. Den planeringen gick i stöpet!

Kastade mig istället på min scooter, något försenad så kaffet fick vänta till lunch.

Ikväll tänkte jag fixa batteriet med en batteriladdare som jag har haft en låda sedan jag köpte den. På min bil sitter batteriet under bakre sätet, dvs jag blev tvungen att montera bort barnstolen. Denna satt mycket bra, så bra att jag fick ta i så mycket som jag bara orkade... slant med handen och gav mig själv en riktig "fläskläpp".

Känns konstig, har fått en större blodblåsa under överläppen, tur för mig att jag inte blev arg. Då kunde jag fått riktigt med stryk!

Inga kommentarer: