söndag, april 13, 2008

Världens bästa morotskaka!


På tisdag sticker jag till Norge på 2 dagars utbildning.

Detta anser jag vara en av årets höjdpunkter på jobbet då jag ska träffa samtliga leverantörer och se (klämma på) deras nyheter. Tre mindre mässhallar för att vara mer exakt, är fulla av produkter som kommer till marknaden inom kort!

Det är intensiva dagar med mycket information!


Hotellet ligger i vackra Lillestrom strax utanför Oslo. Om du har vägarna förbi så titta in på det lilla fiket mittemot tåg stationen då dom troligen har världens bästa morots kaka.

Restaurangen

Hotellet som vi kommer att bo på heter Thon Arena och är ett hotell med mycket hög standad, inte alls att jämföra med Täby Park (läs: Bates Motel) som jag bodde på härom dagen. Maten som serveras är utomordentlig, och oftast i buffe vilket ger dig valmöjligheter om du är sugen på något speciellt.

Tror att jag ska försöka få med laptopen, så att jag kan blogga från Norge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbar du med Conny?Som får resa och äta gott heeeeela tiden.

Socker Conny sa...

Låt mig säga att jag jobbar på en stor elektronik kedja, på ledningsnivå.

Tycker om att hålla mig "lite" hemlig då jag tycker att bloggen är en skön ventil att ha utan att behöva oroa sig för vad jag skriver.

Varuhuschefen (varulvschefen) är en av mina bättre vänner och vet givetvis om min blogg :)

...och ja jag tycker om mitt jobb, men jag saknar mina två små killar när jag är ute och reser.