fredag, april 25, 2008

Återfall, kan hända även den bästa

Klicka för större bild

Då har det hänt igen...

Måste nog fortsätta gå i terapi, och bearbeta mina laster.
Ställa mig upp inför gruppen och erkänna:

- Ja, jag är en blogghora!

Kunde inte låta bli att lägga upp två inlägg på Aftonbladet då jag tyckte att dom var så dumma att det inte får passera obemärkt. Vips så ramlade det in 200 unika besökare på en dag.

Har idag jobbat på renoveringen av vardagsrummet, ska fortsätta imorgon! Ikväll har jag och min käraste ätit och druckit gott då vi firar 5 år tillsammans!

Älskling, du är det bästa som finns!
Känns bra att vi kan kommunicera på detta vis ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Love you too... Puss!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Men JOhan.

Det är 466 besök på hela veckan.
Skulle jag räkna på det viset så skulle jag ha 15.000 besökare.

;-)

/Klaus