fredag, april 25, 2008

String jeans?

Antingen är det så att jag blir äldre och äldre och mer konservativ, eller så blir kläderna mindre och mindre.

Idag verkar det som om att det inte finns någon gräns för vad som är klädsamt eller klädesplagg. Steget till stringjeans tycker jag dock är att ta det hela lite för långt (eller lågt). Jeansen är så lågt skurna att dom är en kombination av jeans och trosa, bara för att hålla dom uppe.

Något av det snyggaste en kvinna kan ha på sig är ett par väl sittande jeans, utan att för den delen visa halva arslet. När jag träffade min käraste så hade hon ett par Lee (Desoto) på sig, och jag måste säga att det var något av det sexigaste jag sett!

En stilla undran är dock, när får vi se en kjol som även fungerar som skärp?

1 kommentar:

Anonym sa...

Den kjolen tror jag både Brittan och Viktoria Silvstedt redan haft ;)