tisdag, april 22, 2008

Dagen har börjat lugnt


Som jag sagt tidigare så ska jag under tisdag och onsdag vara hemma med mina 2 små änglar (när dom sover) då deras mamma har åkt på ekologisk kurs.

Kursen som hon går är nere i Karlshamn och håller på så sent att hon kommer att sova över där nere. Dvs jag kommer att vara ensam med barnen under 48 timmar...

Detta borde inte vara några problem, har varit hemma med barnen tidigare dock inte så här länge. Oftast handlar det bara om rutiner, rutiner som jag inte har. Detta tror jag barnen känner i ryggraden...

-"Pappa har inte riktigt koll, nu gör vi som vi vill..."

Det började med att jag fann älsta sonen (2 år) dansande på bordet i vardagsrummet, var det hela slutar ska jag försöka hinna med innan läggdax.

Klockan har nu slagit 10.00 på förmiddagen och jag ska försöka få i mig lite frukost!

Ett kungarike, ett kungarike för en Redbull...

Inga kommentarer: