söndag, april 06, 2008

Köket börjar ta form


Kände mig bättre idag från förkylningen som jag drog på mig tidigare i veckan. Passade på att sätta fog på kaklet tillsammans med svärfar. Ska bara putsa ett par gånger så blir det riktigt bra!

Fläkten som saknas på väggen är en Upo Ch92i som jag funderar på att sälja bort då jag inte är riktigt nöjd med utseendet på väggen. Plannerar att sätta dit en Thermex (Optica662) fläkt istället, den är dessutom 150 kubik starkare.
Ska lägga ut Upo fläkten för 3000:- på Blocket.

Gud, vad skönt att köket börjar bli klart!

Imorgon kommer nog JKS Golv och fixar alla sina brister i vårt renoverade badrum. Otroligt att man slarvar så mycket vid ett så pass litet jobb.

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

SNyggt!

Anonym sa...

Blev det en thermex fläkt?? isf är den bra? jag funderar oxå på en sådan...förövrigt snyggt kök..valt likadanna luckor, bänkskiva å kakel som oss..hehe..så klart de e snyggt=)

Socker Conny sa...

Nja fick inte fläkten såld, och jag har ingen nytta av två :(

Men Thermex fläkten är otroligt snygg och stark för dom pengarna!