tisdag, april 29, 2008

Stressigt värre, men nu är det kväller!


Har inte hunnit göra några inlägg på 2 dagar och jag börjar få abstinens. Planeringen är att vara helt klar på söndag denna veckan.

Skulle ha börjat spackla väggarna idag men det visade sig att tapeten som var under första lagret var i så dåligt skick att det inte gick att spackla och måla.

Är tvungen att slita ner alla lager, detta gör man genom att rolla på nåt kletigt. Ska göra det den 1 maj. För imorgon ska jag till svärfar och elda majbål, och dricka pilsner.

Idag har jag tyvärr inte hunnit jobba på vardagsrummet då jag har farit runt som en galning och shopat prylar som behövs till rummet samt en grind som jag sedan en tid tillbaka planerat att sätta upp som skydd mot vägen.

Så i dag har jag varit "Byggare-Bob" och snickrat en grind. Passade även på att byta till sommardäck, då man enligt lag inte får framföra ett fordon med vinterdäck efter 1 maj.

Puh, det har varit mycket att göra idag... skönt att sätta sig ner lite vid datorn och softa.

Inga kommentarer: