fredag, april 18, 2008

Kyckling på fredag de e va ja vill ha...kyckling...

Kom hem lite tidigare idag från jobbet, ja jag stack faktiskt 20 minuter för tidigt! Kände mig lite rebellisk när jag satte mig på min röda vuxen leksak och begav mig hemåt.

Väl hemma så lekte jag lite med Simon som tycker att hjälmen är fantastiskt spännande. Han satte på sig den och sa:

"Bruuumm brumm"

Att min motorcykel låter som en förvuxen symaskin verkade inte påverka honom.

Nu sover båda barnen och vi har satt på grillen för att grilla lite (lilla) kyckling. Har faktiskt tagit ett glas rött vin....

Mmmm det är så gott!

Har en fråga till Er:
Är det alkolist-varning om man tar 1st glas vin mitt i veckan? ..eller ska man tömma hela flaskan på lördag istället???

1 kommentar:

varulven sa...

Det är roligare att dricka hela flaskan på en gång.