tisdag, april 22, 2008

Konstiga sökningar till min blogg


Kollade lite på vad vissa besökare har googlat på för att hitta till min blogg. Listan (top10) på dom 200 senaste besökarnas som via googlade sökord kommit till min blogg ser ut enligt följande:

1.skoluniform
2.raggare
3.usa
4.gott och ont
5.morotskaka
6.conny
7.barnvakt
8.kungen landet lagom
9.genforskning
10.barabamba

Vad är det för människor som sitter och söker via www.google.se på "Skoluniform"? Antalet som kommer till min sida med detta sökord är överrepresenterade.

Är det så att dom är förespråkare för skoluniform, eller kan det vara så att dom söker inspiration till kläder dom ska sy?

Personligen tror jag att det är sjuka små gubbar som vill se småflickor i skolunifrom, funderar på att lägga ett mail till polisen med ip-adresserna. Kanske dom kan få någon ip-adress som dom försöker hålla koll på.

Vad tror du?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Underbart!